Thursday, September 18, 2008

Dritt skole (Bjørgvin)
Først og fremst må jeg si beklager at jeg ikke har holdt løftet mitt med at jeg skulle skriver oftere enn før. Men jeg har ikke tid rett og slett. Stress og kav over alt
Så tilbake til overskriften. Ja, skolen min er en dritt. I går fikk jeg som mange andre ett stort problem. Jeg kan ikke lenger ha markedsføring fordi lærerene på skolen dret seg ut i fjord. I fjord hadde jeg to fag fra samfunnsfag linjen og to fra realfagslinjen. Dette sa de skulle gå helt fint. Men neida. Nå kommer de å sier at om jeg ikke bytter bort det ene samfunnsfagslinje faget jeg har i år vil jeg ikke få godkjent vitnemålet mitt. Så da må jeg bytte til enten Biologi eller Kjemi og ha det sammen med 2-klasse. Hva er vitsen med å ha et fag man ikke kan få fullført? Er så sint nå. Arg!
Ellers så skjer det ikke så meget mye nei. Mamma er i Syden, så jeg er aleine hjemme. I dag skal jeg ha vors. Så skal vi på Champ. Skal prøve å skrive igjen om ikke så alt for lenge. :)

2 comments:

Maria Helene Nilsen said...

Hmm, så teit at dem ikke har klart å finne ut av sånt tidligere da. Sånn at dem kunne ha hjulpet deg :s

Hatt ei fin helg ? :D

Iselin said...

Har nettopp skrevet om helgen min. Hehe :D