Monday, September 22, 2008

Fin fin helg.
Til tross for en dårlig start har helgen min vært utrolig kjek. Torsdag var ikke fult så kjek da. Etter en ganske så tragisk episode på Champions.
Men fredagen sov jeg hele dagen og ellers bare chillet. Digg!
Lørdagen var jeg først hos Christian og spiste taco. Namnam. Har ikke spist taco på år og dager. Så det smakte sinnsykt godt. Så stakk vi på vors hos Marita. Alle mine beste var der, og vi hørte på gamle mc music cder. Aaaw, sykt med minner. Så skulle vi egentlig på byen. Men Christian, Malene og meg stakk å kjøpte kebab for så å gå til Malene og chille. Egentlig helt greit. Så stakk Christian og meg hjem til meg for å sove.
Søndagen lagde vi baguetter og egg, for så å dra på stemmen siden Christian skulle spille kamp. Dessverre tapte de 19-0. Men sånn kan det gå. Etterpå gikk vi hjem igjen til meg og så på 3 filmer. Koselig :)
I dag har jeg faktisk spilt fotball. Har ikke spilt fotball på 1 år ca, utenom i gymmen da. Så Christian og jeg gikk bort på Lyngbø banen og spilte litt. Vi skal spille fotball i morgen også. Men da skal vi på Stemmen. Nå er jeg litt trøtt, så i dag legger jeg meg tidlig. :)

No comments: