Wednesday, October 1, 2008

Mamma mia, pizzaria!

Siden jeg i dag hadde missforstått jobben og ikke skulle jobbe alikevel, kom jeg hjem til null mat. Siden Mamma var på håndballkamp og så skulle spise hos noen venner. Dermed hadde ikke hun laget noe. Da bar det til telefonen og bestille en pizza fra Mamma Mia. Jeg tok en liten pizza med biffkjøtt og løk. Smakte meget godt. Men er ikke så bra for meg nå som jeg liksom skulle prøve å gå den sunne vei som alle andre. Menmen, det får våge seg. Jeg har ikke spist snop på 3 uker nå. Og kunn drukket brus en gang. Og da var jeg fullasjuk, og da er det lov :)

Prøver dere å spise sunt? Har dere i såfall noen tips til meg?

3 comments:

Camilla Didriksen said...

NAM :) Nå i ferien prøver jeg ikke å spise sunt, men prøver på det til vanlig :) Ikke at det går så bra, men.. Haha

Marie rocks my socks said...

Prøver å ete sunt. Men det fungerer som regel veldig dårlig!!
Den såg god ut! Kjente eg var svolten no!hehe:)

M a r i t a said...

hvem er alle da?? :P men pizza'en så god ut den.. ;) spesielt når man sitter her og venter på mat... :P