Monday, October 6, 2008

Så var høstferien over!
Ja, nå er det ikke ferie lenger, men tilbake til skolens slaveri. Og ukene framover blir ganske så slitsomme. Første time i dag var det prøve. Så er det prøve onsdag og fredag. Neste uke er det 2 prøver og to muntlige framføringer. Så dagene framover går for det meste til skolearbeid. Eller der lyger jeg, for det er ganske så få timer av min fritid som går til skole. Men mindre fritid enn vanlig kan jeg heller si.
I helgen var jeg i bursdags vors hos Rikke. Det var utrolig koselig. Vi var samlet en liten gjeng hos henne hvor vi fikk pizza, punsj og muffins. mmm!
I dag har jeg vært med Christian. Har ikke sett han på over en uke nå. Så var godt å ha bestevennen sin tilbake. Vi så på to filmer som jeg har lastet ned kunn for denne dagen. Også snakket vi om hva som skjer i helgen og hvem vi skal henge med. :)

No comments: